Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Prikpagina voor de natuurvoedings.pagina

  • guus

    Welkom op de natuurvoedings prikpagina.

    De natuurvoedings.pagina bestaat al een aantal jaren.

    Omdat natuurvoeding en dan speciaal biologische voeding een steeds belangrijkere rol in onze samenleving krijgt, lijkt het mij zinvol om hiervoor op deze pagina te kunnen discusieren. Vandaar dat deze pagina is geopend.

    Succes! De beheerder

  • lydia

    De één zijn dood is de ander zijn originele sinterklaaskado… Ik kreeg van uitgeverij het Spectrum te horen dat ze mijn prachtkookboek in de ramsj gaan gooien. Ik heb de restvoorraad opgekocht, want ik wil niet dat het boekje bij de Slegte belandt…

     

    daarom éénmalig voor alle collega's, vrienden en familie deze geweldige aanbieding;

     

    Het kliekjeskookboek, nu voor 5 euro per stuk, 7 euro incl. verzendkosten,

     

    korting mogelijk bij meer…

     

    (Huidige winkelprijs; 12,95)

     

    desgewenst gesigneerd door de auteur!

     

    Recensie:

     

    Het kliekjeskookboek

    De auteur slaagt erin om van restjes eten de heerlijkste en smakelijkste recepten te maken.

    Eten gooi je niet weg en dus was er vroeger vaak een dag in de week kliekjeseten. Lydia Tuijnman laat zien dat kliekjes ook de basis kunnen vormen voor nieuwe heerlijke gerechten. Zij zocht voor dit boek 101 recepten met restjes als hoofdingrediënt en ging daarbij te rade in oude kookboeken. De auteur geeft naast recepten ook allerlei tips over verantwoord bewaren en inkopen van etenswaren. Het boek is ingedeeld in overzichtelijke hoofdstukken. De recepten zijn eenvoudig op te zoeken door een drievoudig register. Het eindresultaat is een vrolijk kookboek. Je zou wensen dat je veel vaker een restje eten in huis had!

    208 blz. (gebonden)

     

    Schroom niet! Geef uw bestellingen door via dit email adres!

     

    boekje even zien?

    http://shop.gubba.nl/epages/Gubba.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/Gubba/Products/G-CEN-7520060